Elämän ylin onni on varmuus siitä, että sinua rakastetaan sinun itsesi takia - tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta. Victor Hugo

keskiviikko 15. elokuuta 2012

Siivoushulluus

Nyt täällä jyllää hulluus. Yritän saada tästä kodista nyt siistimmän paikan, (näin unta että muutetaan pois ja järjestettiin talon tyhjennysmyynti) selaisen joka ei ole täynnä roinaa. Tällähetkellä ei näytä kovin lupaavalta, jokapuolella on on mun "siivousläjiä". Kaikista ihanin ratkaisu olis, jos kaikki mitä on viety kirpputorille jäis myös sinne (mutta se ei oo millään haavaa todennäköistä). Olen myös löytänyt fb kirpparit. Siellä muutama tavara jo lähtenyt uuteen kotiin, ainoa on, että pientä vaivaa pitää nähdä paketoinnissa ja postiin kuskailussa. Toisaalta plussana rahat tulee suoraan tilille.

Olen myös kerännyt kotiinpäin tavaraa, meille on tulossa Msingin ystävyysseuran ihmisiä käymään (ihan kohta jo jee!:)). Olen kysellyt lahjoituksena leluja ja koulutarvikkeita viemisiksi. Niitä nyt on ropissut ihan mukavasi ja lajiteltavaa on ollut. Tiedän että ainakin yksi satsi on vielä tuloillaan, odotellaan jännityksellä mitä kaikkea sieltä on tulossa :)

Arvaako kukaan?

Mulla on myös uusi kulta! (ei hätää toinen osapuoli ei ole minnekkään vaihtumassa ;>) Kannatti kesä pakertaa (ja onneksi tilille ilmestyi muitakin rästimaksuja!), niin nyt on varaa pieneen repäisyyn.Tämä ilmestyi kotiovelleni eilen.

Ainiin ja huomasitteko hei että ulkona on paistanut jo muutama päivä aurinko kirkkaasti ja lämmittävästi. Jos ei tuliskaan syskysä ollenkaan?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei mitä mietit? Jätä kommentti:>