Elämän ylin onni on varmuus siitä, että sinua rakastetaan sinun itsesi takia - tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta. Victor Hugo

torstai 22. syyskuuta 2011

rakkautta

Mun rakkauteni syvenee Riihimäkeä kohtaan! Taisiis oon aina tykänny tästä kaupungista, titenkin, mun mummi ja pappa on asunu täällä ja kaikki muistot tästä kaupungista liittyykin niihin. Mutta siis nyt Riihimäkeläisenä, mun rakkauteni sykkii kokoajan kovempaa. Toisesta ospuolesta en tiedä, mutta mä nautin.
Nautin siitä että asun aivan keskustassa, mutta kuitenkin omakotitalossa hyvänkokosella tontilla. Mun pihassa on rauhallista, mulla on mukavat naapurit.

Tykkään näistä kaduista esimerkiksi asemalta oikereittiä kulkien talot on aivan ihania! Ja elämää on helpottanut se, että oon oppinu kulkemaan Prismassa (vaikken siellä asioinnista nautikkaan) ja sitten, no tykkään mun kodista.

Oikeestaan rakastan sitä - yhtä asiaa lukuunottamatta.

Meijän netti tökkii :D Tilattiin uusi netti ja ainoa palvelu, josta se saatiin oli Sonera. Täällä on niin huonot kuuluvuudet, että mikään muu ei tarjoa palveluaan meille. Siis en voi käsittää asutaan ihan keskustassa.
No nyt kaikki on sitten tökkinyt:
- Asennusta ensin siirrettiin sovitusta
- Modeemi tuli myöhässä
- Modeemi oli väärä
- Tilattiin uusi modeemi, koska meille tuleen modeemin hinta oli puolet alahaisempi kuin sopimuksessa (kyllähän mun pitää sovitunhintanen saada!) puhelimessa mulle todettiin, että Soneralla nämä modeemit ovat samanhintaisia. Miten tämä voi edes olla mahdollista (?!?) jos esim verkkokauppa.com.issa myydään tätä zyxeliä 34,90e ja telewelliä 69,90e.
- No kysyin sitten saanko käyttää tätä väärää modeemia niin kauan, että uusi tulee - tämä kävi päinsä (onneksi)
- Sitten todetiin, että 8-10M sijasta meille tulee n.2M. Ilmoitettiin asiasta ja pyydettiin odottamaan, että uusi ja oikea modeemi tulisi, ja tällä kokeiltaisiin uudestaan.
- Uusi modeemi tulee ja on edelleen väärä (!!), tälläkään modeemilla yhteys vaivaiset 2M.
Tänään sitten heti aamusta hoidin asiaa, uusi modeemi jälleen tilauskessa ja jälleen vikailmoitus tehtynä. Sitten siellä vikailmoituksessa kehdattiin vielä sanoa, että normaalisti tälläisiä ongelmia korjaamaan tulevat miehet veloittavat 99e palvelustaan. 99e!! - satasen on ihan sikana se on esim mun nettisopimuksen ensimmäiset 6kk.
Tässä voisi miettiä, että onko tämä kaikki tämän vaivan väärti? Kuitenkin netin tilauksesta on tällähetkellä mennyt (tulevana lauantaina) 1kk!

Alan olla aika äkänen jo tän asian suhteen. Ja oonkin pistäny kaikki päivämäärät, soitot ja niiden kestot ylös ja aijon valittaa tästä Soneralle. Eihän se ole mun vika, että niillä tökkii näin pahasti. Ja jos tässä tökitään vielä lisää niin mä räjähdän kyllä - saavat tuntea mun todellisen pippurisen luonteeni!

Tän ärtymyksen voi havaita tuon nettiosin huutomerkeistäkin ;D

Mutta en halua lopettaa ärtymykseen vaan onnellisuuteen. Mun pihan oravat on taas ilmestyneet. Ne tonkii pihaa ja piilottelee talvivarastojaan. Vein niille vähän pähkinöitä kun ne on niin ihanania ja haluisin, että ne viihtyy mun pihassa. Pitäis myös kunnostaa lintulauta jo nyt eikä sitten vasta kun on jo kiire. Kattelin kyllä sen laudan kuntoa ja mietin pitäiskö rakentaa ihan uusi.

Loppuun kuva ihanasta elvikuutista, jonka kanssa oltiin agi kisoissa Turengissa. Ja muutamasta muustakin koiruudesta.
 

Tämä on espanjanvesikoira. Oon tykästynyt tähän käkkäräturkkiin. Voisin melkein ottaa tälläsen kaverin itselleni, kuitenkin mietityttää koska se on alunperin noutava metsästyskoira.



Tämä taasen on partacollie. En oo ikinä aiemmin nähnyt sitä tuossa värissä. Veikkaisin että väri on ruskea eikä hiekka.

Ja allaoleva kaverihan on bokseri. Musta nää on veitikoita, joista tykkään. Mieltymys johtunee varmaan siitä, että kun olin pikkanen kaverilla oli tällänen.

 Ja minä itse valokuvien ja videokuvan takana oleva piru. Ihanan skotinpoikasen kanssa.

ja kuva vielä ihanasta "haamukoira" neilikasta.

2 kommenttia:

  1. Hahahahahah!!! Laitoitpa oman kuvasi!! <3 Tiiätkö muuten, että mun ekassa kämpässä mulla oli kans Soneran netti ja ootin varmaan sen pari kuukautta kun ne yritti sumplia sitä. No missään vaiheessa eivät saaneet sitä toimimaan, irtisanoin sopimuksen ja ne lähetti mulle melkein tonnin laskun. En siis voi sanoa suosittelevani Soneraa.. Toivottavasti teillä lopputulos kuitenkin parempi! :)

    VastaaPoista
  2. nojoo (kun oli vielä noin hyvä otos;DD) ja joo meillä kyllä kotona toimii sonera ihan moitteetta, mutta tässä on nyt ongelmia. Tänne ei vaan saa mitään muutakaan, niin pakko nyt kokeilla..

    VastaaPoista

Hei mitä mietit? Jätä kommentti:>