Elämän ylin onni on varmuus siitä, että sinua rakastetaan sinun itsesi takia - tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta. Victor Hugo

tiistai 21. helmikuuta 2012

Energiapirtelöä

Oon nyt taas ollu niin sekasin kaikesta. Ja myös kiireinen kaikesta mukavasta (tää jälkimmäinen sentäs on ihana ja hyvä juttu!). Etten oo yhtään ehtiny ajatella tänne kirjottamista enkä myöskään sitä, että huomenna ollaan jo reissussa!
 
 Nosiis miks nyt oon taas niin sekasin mukamas on se että taas yhestä työpaikasta tuli pakit (ja olin heijän mielestään hyvin innokkaan olonen - ns. "sopiva"), niin no kehotettiinhan siellä ottamaan yhteyttä uudestaan.. Niin tässä on nyt sitten oltu nenä kiinni koneessa ja mietitty seuraavaa siirtoa. Ja siirtoja on tullu ja menny ja jotkut siiretty rankkingissa ylemmäs (tai jotain sensuuntaista).
Juttelin juuri viikolla pikasesti kaverin kanssa ja todetiin, että miksi tän elämän pitääkin olla niin vaikeaa. En nyt tietenkään tarkoita, että kaiken pitäisi olla tarjoiltuna kultalusikalla, mutta ees vähän iisimmin. Ja mä nyt aina oon vähän ollu sellanen, että en halua näyttää ulospäin ihan kaikkea. Taisiin kiillotan julkisuuskuvaa aina. Vaikka usein siellä pinnan alla kuohuukin ja vain ihan lähipiiri näkee että missä mennään, taino eikai aina sekään. Jos ottaa huomioon viimeaikaset kommentit.

No tätä tuuliajolla oloa oon yrittäny korjailla sillä että yritän elää terveellisesti. Oon nyt syöny energiapirtelöitä, en mitään mömmöjä elkää pelätkö, vaan ihan hedelmiä, jugurttia ja kuituja. Mullahan on menny tää syöminen siihen, että oon alkanu yhä harvemmin koskemaan myös kanaan (siis oikeestaan pelkkiä rehuja melkein enää). Mutta nytkun suunnitelmia kattelin niin kai sitä olis pakko palata kaikkiruokaseks kesän aikana, joskos vaikka se yks niistä suunnitelmista toteutuu. No siitä ehkä enemmän joskus myöhemmin.

Niin ja sujuvasti koukkasin aiheesta mutta siis oon myös alottanu uuden harrastuksen. (jota oon jo sivunnutkin aiemmin täällä) Tai palauttanu vanhan kuvioihin? Oon nyt käyny kolmisen kertaa tallilla ratsastelemassa täysin erilaisilla hevosilla. (Ja edenny huimaa vauhtia heti laukkaan ja esteisiin.) Ja hauskintahan on se että ne kaikki muut on siellä sellasia pikkulikkoja, kysyin just viikonloppuna että hei minkäs ikäsiä te ootte (ku alkovat puhumaan jostain ihastuksestaan..) ja toinen kerto olevansa 9 ja toinen 10-v. Siinä sitten hymyilin ja mietin että hurraahei alanki vaikuttaa jo vanhalta.
Mutta tuolla ne on oikeesti aika ihania, auttaa mua jos pyydän apua tms. Mutta kyllä mä huomaan sen nokittelun niitten välillä, kuka ns. on korkeemmalla ja kuka alempana, mullehan ne ei uskalla nokitella ku oon jo niin iso!
Niin ja kun nyt en tehny mitään uudenvuoden lupauksia niin nyt sen ajattelin tehdä. (tai toisaalta teinhän mä juu, kun kaivoin sen kuntokalenterin esiin ja merkkasin jo päiviä ;D) Mutta siis ratsastuksen lisäksi ajattelin kasvattaa yleistä kuntoa ja roimasti pitäiskin. Mutta se nyt nähdään sitten jatkossa toteutuuko tämä lupaus ensiviikosta alkaen.

Nyt pitäis alata pakkaileen 5pv (Tallinna-Pärnu-Riika-Tallinna) reissua varten. Mahd vähän tietty mukaan, mutta suutarikenkiä on kaks kassillista! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei mitä mietit? Jätä kommentti:>