Elämän ylin onni on varmuus siitä, että sinua rakastetaan sinun itsesi takia - tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta. Victor Hugo

tiistai 29. maaliskuuta 2011

Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull

Oon viettänyt kuluneen viikon sairastellessa. Sängyllä maatessani oon katsellut ikkunan läpi ihanaa auringon kimmellystä. Sitä mikä sulattaa jäät katoilta (meillä aivan mahdottomat jääkököt räystäillä) ja sitä mikä sulattaa mun eturappuset ja tasanteen! Lumet on sulanut tosi paljon viikon aikana, vaikka melkein joka päivä sitä on vähän ripsinytkin lisää. No tästä makkarin ikkunasta on näkynyt paljon ihania pikkulintuja ja orava. Mun pihan pörröhäntä on ilmestynyt taas ilahduttamaan mua.

Mua on ilahdutettu kuluneella viikolla myös synttäripäiväni merkeissä. Taas yksi vuosi plakkarissa lisää :) Sain aivan ihanan paljon onnentoivotuksia, kortteja pieniä lahjoja ja kukkasia. Erityisesti mau ilahdutti pienet paketit jotka kolahti mun postilaatikosta Helsingin suunnalta ihana  hiusklipsu ja Kuopiosta visakoivuinen siilimagneetti!

Aurinkoa elämään toi myös kukat jotka sain ihanaiselta naiselta: Neriina´s Aivan ihana hortensia päätyy makuuhuoneen ikkunalle, siihen saakka, että pääsee kevään tarpeeksi lämmitessä ulkoterassille.

Ranskan reissulta ostin swarovskin korvakorut, ihanat siniset ilmestykset (Lunar Indian Sapphire Pierced Earrings). Eilen katselin sivusilmällä voicea ja Jennifer Lopezin & Pitbullin- On the floor biisiä tajusin, että musiikkivideon alussa Jennifer laittaa korviinsa juuri ne samaiset korvakorut jotka minäkin ostin! Samat korvakorut heiluvat korvissa kun hän on tanssilattialla. Muutenkin korvissa hienot Swarovskin korvikset koko videon ajan! :)

Jotenka nyt kaikki voidaan tunnelmoida siis mun korviksiani ja myös lambadan uutta versioita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei mitä mietit? Jätä kommentti:>