Elämän ylin onni on varmuus siitä, että sinua rakastetaan sinun itsesi takia - tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta. Victor Hugo

sunnuntai 6. marraskuuta 2011

kipeyden kiristämää

Kirjotin toissapäivänä jotain tyhjänpäiväistä, jota en onneksi saanu valmiiksi. No oli siinä kai jotain järkeväntynkääkin.


Jotenkin ihan luonnollista, että kun olis se hetki, ettei saa olla kipeänä - niin tietenkin olen! (alko sellanen orastava sairaus viimesenä päivänä, kun lähin lentelemään kotioppäin) Niin ja se miksi pitäis olla teräskunnossa on se, että oon siis järkkäämässä myynnin osalta lätkä&skäbä messuja Helsingissä. Onneksi saatiin hommattua myyjä mun tilalleni, ettei tarvii olla asikkaitapäin köhimässä.

Tässä on häslätty jos jonkinmoista, matkalaukku tietenkin jäi Pariisin kentälle. Tätähän ei tietty oo sattunu ennenkään mulle (:D) No ei tänkään kanssa ollu sillai paniikkia, oottelin vaan soittoa, että millon se kiikutetaan kotiovelle. Ja pääsinhän mä jo tälläviikolla kurkkimaan, että mitä sinne laukkuun tulikaan pakattua - siis oikeesti siellä on melkeimpä vaan työjuttuja. Ja no muutama tuliainen. Ittellenihän sieltä ei oikein mitään tullu ostettua. Kun oon vähän sellanen, että jos ei natsaa niin ei natsaa. Turhahan sitä on suinpäin ostella vaan jotain.

Eilen oli ulkoilupäivä. Siis tän kipeyden rajoissa, ja ehkä ei ihan rajoissakaan. Mutta sain äiteeltä apua ja sitten tietty tolta toiselta osapuolelta. Ja sitten leivottiin talven ensimmäiset piparitkin. Jokavuosi kun pitää kokeilla uutta taikinaa joulunjuhliin. Niin testattiin jo nyt vähän yhtä.

Huomasin, että meijän pihassa kasvaa hassu "korvasieni". Siis sillä sienellä on korvat! Tähän alle kuvamatskua siitä, että uskotte mua. Mun mielestä varsin veikeä :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei mitä mietit? Jätä kommentti:>