Elämän ylin onni on varmuus siitä, että sinua rakastetaan sinun itsesi takia - tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta. Victor Hugo

torstai 22. maaliskuuta 2012

Elämää

Mä oon kuvitellu, että pilapuhelut on jo aika off. Tai ainakin mun ikäluokassani - ilmeisesti ei sitten? Eilen aamulla nimittäin sain kokea pilapuhelun. Siis ihan perus hiljasta ja moi ja luuriakorvaan. Olin siinä hetken että mitä? Ja sitten vähän jo naurattikin. Tai lähinnä ehkä se, että kuka mulle nyt soittais, taisiis mistä mun numero on joutunut jollekkin joka päättä soittaa mulle? Vai onko joku vaan randomina johonkin numeroon soittanu :D No ei voi taas käsittää.

Aamuisen episodin jälkeen sain taas tehtyä pihahommia. Raivasin lumihankia ja pudottelin lunta katolta (totesin, että tikkaat pitää korjata) ja harpoin vaan lumihangessa (lunta on ihan julmetusti!). Katselin kurren jälkiä hangessa, se on aamuisin aina noissa meijän omenapuissa keikkumassa. Ja sitten tossa tontin rajalla tonkimassa. Niin ja tietty kipittää muuten lankoja pitkin toisille tonteille. On ne sit vaan veikeitä otuksia.

Illalla lähdin luennolle Hyvinkäälle. Eläinsuojeluyhdistys oli järjestänyt luonnonvaraiset elämet -luennon. Aivän älyttömän mielenkiintoinen. Ja sain paljon lisätietoa, kun onhan WWF kautta saanu noista linnuista ja niiden käsittelystä, mutta ei sitten oikeestaan nisäkäspuolesta. Oon taas oikeestaan tajunnut kuinka oon pistäny syrjään kaiken eläinpuolen mun elämästäni, tai sen sellatteen luontohenkisyyden. Alan taas kasvaa ajatukseen, että kyllä se eläinpuoli taitaa sittenkin olla se mun kohtalo. Varsinkin kun noi heppajututkin alkaa taas sujua.

Tälläaikaa kun mä olin "hurvittelemassa" maailmalla. Toinenosapuoli kaatoi meijän tonttinurkkapuun (ihan luvan kanssa, oikeestaan pakotettuna) vanhempiensa avustuksella. Nyt kevätaurinko toivottavasti sulattelee kinokset nopeampaan siitäkin nurkasta. Josko kirsikkapuukin hyötyisi lisääntyvästä auringonvalosta ja tuottais niitä kirsikoita.


Tänään on vähän harmaata ja masentavaa. Nyt kun taas on tottunut siihen aurinkoon niin tällänen pilvisyys tuo heti kylmän fiiliksen. Vaikka ei tuo harmaus näytä pysäyttävän kevään tuloa. Just äksen rysähti taas katolta lunta ja räystäiltä tiputtaa vettä hurjaa vauhtia. Eikai muuta kun neiti kevät on täällä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei mitä mietit? Jätä kommentti:>