Elämän ylin onni on varmuus siitä, että sinua rakastetaan sinun itsesi takia - tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta. Victor Hugo

maanantai 12. maaliskuuta 2012

piristysruiske

Lauantaina mun arkea kävi piristämässä tuttu koirakaksikko Elviira ja Saaga, sekä laumaan kuuluvat Hilma ja Tellervo. Hilma on ihana karitsaturkkinen koiruus ja Telle, no se on pelänny mua kuollakseen kun viimeksi nähtiin ja nytkin hiukan. Olin mä jo vähän kiinnostavampi -mutta silti en (aina kun vähän katto sen suuntaan koiru käänty äkkiä ja katteli muualle, en mä sua katellu, en mä oo kiinnostunu susta!). No loppuakohden vähän läpeni ja sain vähän silitelläkkin.

Lauantaina myös toteutin mun kuntokuuria (joka alkoi siis jo perjantaina 1000m uimisella), siihen kuului ratsastus, kävely uimahallille (n.4km) ja uinti (500m). Ajatuksena olisi siis käydä (ainakin tämän kesäksi kuntoon-kamppanjan aikana) arkena jokapäivä uimassa ja sitten lauantaina ratsastuksen jälkeen pienemmällä uinnilla. Koviin konsteihin on pakko ryhtyä, kun painoa on kertynyt liikaa ja kuntokin on rapistunut jälleen kesästä. Ihan hävettää, kun oon niin huonossa jamassa elämäni kanssa.

Kuntoilun ohessa odotan jo kovalla innolla kevättä. Viikonloppuna vettä tuli kun aisaa joten pihassa olis loskahommia! Eikö sekin käy tähän kuntoiluun hyvin (kuntoliikuntaa ennenkaikkea!) :>
Nyt ei vaan paljon kuntoilla, sain itteeni jonkun pöpön ja nyt oon vähän tukkonen, kyllä se onneksi siitä. Josko huomenna pääsis jo ulkoilemaan, vaikkei vielä lähtis rehkimään altaaseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei mitä mietit? Jätä kommentti:>