Elämän ylin onni on varmuus siitä, että sinua rakastetaan sinun itsesi takia - tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta. Victor Hugo

torstai 29. maaliskuuta 2012

Pääsiäisen odottelua

Eilen meillä kävi asennusmies. Olin vähän odotellu josko sieltä taas tulis joku nuori mies. Mutta kai se hyvä tuuli jossainvaiheessa pitää kääntyä, ja vuorossa olikin sellanen vanhempi mies (taino keski-ikänen..). Mutta se ihan asiallisesti n. 5-10 minuutissa teki tehtävänsä (:D haha mielessä pyörii vaan irstauksia), eikä jääny mitään löpisemään, niinku niillä nuorilla miehillä on tapana (naurattaa aivan hervottomasti vieläkin!).


No muutenkin on sitten pitäny kiirettä. Kadotin (siis siellähän se mun yöpöydällä oli - sokea!) mun kalenterin koko päiväksi ja en taas ollu mistään perillä. Niin ja sain siis sovittua ainakin 5 tapaamista. No huh onneks ne kaikki sopi hyvin mun aikatauluun. Onse jännä kun kevät tulee niin kaikki kiireetkin alkaa. Mulla on esim enää kaksi sunnuntaita vaapaana seuraavan kukkauden aikana. Tai oikeestaan vois sanoa, että kesäkuuhun saakka on nyt jo joka viikolle sovittu jotain mukavaa menoa. Ihan hyvin joo. Eivaan ei ole yhtään valittamista. Tällänen tyhjytys saakin riitää, haluun vaan liehua ympäriinsä, nähdä ihmisiä ja muuta sellasta. Tänään kuulin myös mahtiuutisen, yks ihana kaveri pääsi työharjotteluun Helsinkiin, joten meistä tulee naapureita (joo meijän mittapuulla) eli syksystäkään ei näytä tulevan yhtään synkkä!

Eilen kävin ihmettelemässä lähikaupassa, joo ja ei siellä tietenkään ollut mitään tarjouksessa. Siis mun onnistuneen kauppareissun voi mitata sillä, että kuinka monta -30% lappua ja muuten vaan ale-tuotetta ostoksista löytyy. Nyt siis jouduin pakko-ostamaan (tuntu ihan hirveeltä) yhen viinirypälepaketin, kun en kehdannu tyhjin käsinkään lähteä kaupasta. Pitäis varmaan siirtyä dyykkaamiseen niin ruuan hinta ei olis enää ongelma. 
Jokatapauksessa kun dyykkaamaan ei vielä olla ryhdytty, jouduin turvauduin isompaan markettiin ja sieltä löytyviin tuotteisiin. Tarkoituksenahan on nääs valmistaa viikonlopulle suolasia syötäviä (n.30kpl)

Muutenkin oon taas stressanu (ei se oo ihan oikee sana, mutta jotain sensuuntaista) siitä Ranskan-matkasta. Kun siis en saa tuota toista osapuolta pakkaamaan. Tai kyllähän se eilen illalla alko jotain pinoja kasailemaan, kun mä olisin jo halunnu mennä nukkumaan.. No toivotaan ettei sunnunta-aamuna jouduta paniikin alla survomaan matkalaukkuja, josko huomenna se pakkaus jo onnistuis. Huoh.

 Niin ja tajusin senkin, että perhana ollaanhan me täällä vielä kun virvotaan. Siis kun lähdetään vasta päivälennolla, niin voihan mun ovelle tulla pimpottelemaan noitia, (vaikka ne samat tytöt kun viimevuonnakin :>) kun eikö ne aina aamusin kierrä. Nyt siis jouduinkin miettimään, että mitä niille olisi. Lauantaina pitää laittaa noitakin keikkumaan, mutta en mä viitti nyt niitä virpomisvitsoja tehdä, kun ollaan pois niin ne vaan kuitenkin kaatuilee pitkin pihoja. Harmi sinänsä, olis kiva vähän levittää pääsiäismieltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei mitä mietit? Jätä kommentti:>