Elämän ylin onni on varmuus siitä, että sinua rakastetaan sinun itsesi takia - tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta. Victor Hugo

lauantai 28. tammikuuta 2012

ihannesilmät

Koko viiko on ollut yhtä hälinää. Joka päivälle oli sovittu menoa.
Torstaiksi olin saanut sovittua lääkärin. Kun muahan on vaivannu ylisuuret pupillit jo pitkään. Onneksi kaiken todetiin olevan ok. Mulla oli jopa ihannesilmät :D Siis siinä mielessä, että joskus haluttiin, että pupillit on mahdollisimman suuret. Totesin vaan että olisinkin siis suosittu sillon joskus. Samalla otettiin verikokeet, jos niissä näkysi jotain ja sain munuaiskontrollinkin itselleni. Monta kärpästä siis yhdellä iskulla.

Medusa täältä

Eilen taasen oltiin taidenäyttelyn avajaisissa Hämeenlinnassa. Jukka Korpihete;en - Dreaming of Light, valaisinnäyttely oli siis kyseessä. Uskon, että moni on nähnyt jo hänen valaisimiian Lundian listoilla. Itse ihastuin eniten Saas Instrumentsin-Foxfire valaisimeen. Tuolta saassilta voisin mielelläni itselleni ottaa esimerkiksi Medusan tai Light swingin.
Käytiin samalla myös (kun samassa pihapiirissä kerran oltiin) Charles Sandisonin (Ars Fennica 2010 voittaja) valoisassa mediainstallaatiossa, teoksen nimi muuten on Tavastehus Kronomagesines. Ihan mielenkiintoinen kyllä, mä vaan ehkä oon enemmän sellatteen perinteisemmän taiteen kuluttaja.

Ja sitten tänään taasen oon ehtinyt käydä jo ratsastamassa. Kyllä nousin noin 5 vuoden tauon jälkeen heposen selkään. Jotain tietty kuvastaa se, että yksi nainen kysäsi "onkos noista joku sun lapsesi" kun odottelin oman ryhmäni alkua. Hiukan kakertelin ja totesin, ettäeikun mä oon tulossa ratsastamaan. :D Ystävällisesti samainen nainen auttoi mua lapsensa kanssa, kun olin hiukan hukassa, että mites tässä taas toimitaan! Tunti meni hyvin ja pääsin kokeilemaan jo laukkaakin. Taitaa ne taidot (khöm osa ainakin) olla tuolla selkärangassa. Enemmän mä olin hukassa, kun laskeuduin alas satulasta ja mun piti miettiä, että minne mä tän hevosen nyt pistän (:DD). Onneksi siellä oli mukavia junnuja, jotka auttoivat mua, että mites tässä sitten toimitaan.
Mutta hyvä fiilis jäi ja jatkan muutaman viikon päästä harrastusta. Onkohan musta nyt tulossa heppatyttö sitten?
Lainattu pissis-hepat (;DD) blogikirjoituksesta
Ja loppuun biisi joka on kutkutellut koko viikon takaraivossa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei mitä mietit? Jätä kommentti:>