Elämän ylin onni on varmuus siitä, että sinua rakastetaan sinun itsesi takia - tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta. Victor Hugo

torstai 19. tammikuuta 2012

Pesä sohvan-nurkassa

Oon tässä yrittäny aika onnistuneestikkin pakoilla vastuuta ja omaa elämääni. (Tai ehkä sitä minne olen/en ole menossa) Hyvä esimerkki tästä pakoilusta on se, että olen nähnyt nyt viimeisen parin viikon aikana triljoona kertaa ostosruudun mainoksen rintaliiveistä jotka sopivat kaikille (140e nyt vain 50e), sekä imurista, jolla voi imuroida kaikkea (ja joku yhtä älytön hinta kuin edellisellä). Ja siis tällänen mainos (jos joku ei muka satu tietämään) kestää varmaan ainakin 20 minuuttia, kun se sisältää haastatteluja ja esittelyjä ja muistuttelua hyvin halvasta hinnasta. Ahdistavaa ja aika noloakin.

No oikeesti oon mä vähän yrittänyt itseni kanssa. Oon hakenut töitä nimittäin. Mutta eihän tääkään oo se lopullisin ratkasu, kun pitäis ehkä alkaa käsitellä kouluongelmaa. Puhuttiinkin tästä jo ystäväni kanssa, että jos me ollaan kymmenen vuoden kuluttua vielä tässä tilanteessa, niin aletaan potkia toisiamme tosissaan. No toivottavasti ei ajauduta siihen.
Niin ja sitten oon soitellu terkkariin jossa mua pyydettiin soittamaan huomenna uudelleen (tämä tapahtui siis eilen), ja sitten tänään kun soitin niin alettiin kysellä että oonko ollu silmälääkärillä. Mutta eikös se yleensä mene niin, että mä meen terkkarin kautta ja sitten jos niissä silmissä on oikeesti jotain niin meen jatkotutkimuksiin? Ei ilmeisesti sitten..
Niin ja varasin tässä taannoin matkan finskiltä. Ja nyt mun oma kortti ei toimi ja kirjaa mua sisään. Sitten soitin sinne tukeen (joka luultavasti näkyy puhelinlaskussa) ja sitten se nainen siellä kyseenalaistaa sen miksi mun pitäisi kirjautua sisään? No tottakai sen takia, että mä saan varattua halvemmat matkat kun mä kirjaudun sisään!
No totes lopussa että varaus on kunnossa ja toivottavasti sivut alkaa toimia myöhemmin..
Ah valitus on nyt kai loppunut.

Ja sitten vielä sellannen ei valitus, mutta joka kuulostaa valitukselta. Mulle oli tullu sähköpostia H&M liikkeestä, ja sitten mielenkiinnosta ajattelin käydä kurkkaamssa uusia tuotteita. No eihän siinä mitään niiden tuotteiden myynti alkoi juuri tänään klo 11 ja mähän olin siellä samaan aikaan, ne nettisivut oli ihan tukossa, eikä päästänyt mua sisään :D Jotenka sitten sievaannuin ja päätin, että kyllä mäkin haluan sinne sisään :D Ja loppujenlopuks, kuten osasin arvatakkin, eihän siellä mitään mulle ollut.

Nyt kuitenkin päätän tarttua jollaintavalla elämääni ja alan siivoamaan alakertaa, kun meille tulee ensiviikolla huoltomiehiä.
Kuvat on piristämässä tekstiä, ja ne on otettu joulukuisissa pikkujouluissa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei mitä mietit? Jätä kommentti:>