Elämän ylin onni on varmuus siitä, että sinua rakastetaan sinun itsesi takia - tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta. Victor Hugo

sunnuntai 15. tammikuuta 2012

pesusieni



Mulla oli hoidossa eilen Saagapienipesusieni!
Vähänkö olin onnesta pinkenä, kun sain taas kunnian olla hoitotätinä. Saaga osas jo hienosti pyytää ulos ja muutenkin käytiin juoksentelemassa pihassa. Toinenosapuoli oli tehnytkin hyvät polut meille. Kyllä sen huomas, että koirakaveria oli vähän ikävä, kun en mä osannu riehua sillai niinkun Elviira!

Muuten olikin sitten, kun ei koiraa koko talossa olis ollutkaan. (Hyvä sisustuselementti;>) Neiti rentoili, lökötti sohvalla ja nukkui.


Koirien emmännältä tilasin jouluksi lahja-apua. Ja taitoahan tekemiseen löytyy. Taidonnäytteitä löytyykin täältä: tessukka - käsintehtyä puusta.
Me saatiinkin mummille ja mummolle koiratuotteet. Vasemmalla on mun mummin saama villakoira klipsu (sehän on ihan kun meijän Sami - totesi mummi). Toisen osapuolen mummo sai sitten mäykky jääkaappimagneetin.

Ostin ennen matkaa pilkkahintaan muutaman joulukukkasen. Ne kukkikin kauniisti, kun tultiin matkalta kotiin. Ja vieläkin ilahduttavat kukinnallaan mua. Toisen laitoin jo maljakkoon. Mukulat aion laittaa kylmään odottamaan ensi kevättä. Josko ne ilahduttaisivat minua kukillaan vielä uudestaan.
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei mitä mietit? Jätä kommentti:>