Elämän ylin onni on varmuus siitä, että sinua rakastetaan sinun itsesi takia - tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta. Victor Hugo

sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Grillikauden aloitus

Eilen oli grillikauden avaus kaverien luona. Tultiin toisen osapuolen kanssa vähän myöhässä ja grillaus oli jo hyvällä mallilla, pääsin livahtamaan kylmää säätä suoraan sisätiloihin.
Kaverini on sisustellut keittiötä. Alla näytteitä tästä pirteästä keittiöstä.

 Suloinen pikkukisu Roosa lekoili tuolinjalkojen lomassa. Tää kissi on vähän arkajalka, mutta sain napattua siitä kuvia ennen kun se juoksenteli mua karkuun. Mä en nyt muutenkaan oo mitenkään kissaihminen, joten voin pelottaa kisut pois luotani pelokkuudellani. Nämä ystäväni kissat (Roosa ja Rasmus) olen tuntenut ihan pikkuriikkisistä saakka, ja ikinä ne ei ole mua kohtaan olleet ilkikurisia. Menneisyydessä on vaan kissahaamuja niin aina oon vähän varpaillani silitellessäni näitäkin mirrejä.

Mun mielestä keittiössä on aivan ihana maalaisromanttinen tapetti. Kauniita marjapuuron värisiä kukkasia luonnonvalkoisella pojalla. Väriskaalaan sopii myös kahvikuppiboardi ja luumukello, kuten alla näkee.



Kaveri oli saanut kauniita synttärikukkia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei mitä mietit? Jätä kommentti:>