Elämän ylin onni on varmuus siitä, että sinua rakastetaan sinun itsesi takia - tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta. Victor Hugo

keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Sijoitusneuvoja

Ääh. Siis kaks päivää oon ravannu pankeissa. Tunnustan oon nauttinu vähän auringostakin, vaikka se terassille meno on kumpanankin päivänä jäänyt! Oon ollu niin väsyny asioittenhoitamisen jälkeen, etten oo jaksanu muuta, kun talsia kotiin ja lösähtää sohvalle. No mutta kai sitä on pakko laittaa asioitaan kuntoon oikein rytinällä, oon nimittäin masennellu korkotilannetta ja nyt alkais näyttää jo vähän paremmalle niitten suhteen.

Ensviikolla pitäis lyödä lukkoon asioita - tähänmennessä tää on ollu vaan sellasta suunnittelua ja tunnustelua. Pitää viikonloppuna puhua vielä tuon toisenosapuolen kanssa, että mitä se miettii. Kun päädyttiin nyt alustavasti ainakin siihen ettei opiskelujen aikana eli n. 4 vuotta, tarvittais suuria rahoja vaan voitas säästää ja sen jälkeen miettiä mihin asettua. Pelottavaa siis mulla on suunnitelmia aina (kuten lähipiiri tietää;>) Mutta en mä ole koskaan aiemmin suunitellu mitään näin tärkeetä, kuten sitä että asetuttais johonkin asumaan. No tunnustan! Oon mä ehkä vähän miettiny asiaa, mutten niin vakavasti kun nyt.

Jotain muutakin on muuttunu puhuin koko kotimatkan eli noin 15 minsaa iskäni kanssa puhelimessa, toisaalta kylläkin pankkiasioista mutta silti.



Mutta huomenna saan rentoutua. Aamupäivästä vähän istutella kukkia ja illemmalla pääsen kattelemaan pienen koirasen uimaharjotuksia :> Joten huomenna siis saatte kattella koiruuskuvia täällä blogissa.

Niin ja lopuks voin sanoa, että ei musta isona ainakaan sijotusneuvojaa tule, pää vaan tulis kipeäks siitä työstä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei mitä mietit? Jätä kommentti:>